Zapytanie ofertowe
Typ zamówienia
dostawa:
„Dostawa laptopów” – Realizacja projektu: Mieszkańcy gminy Gruta aktywni w sieci.
- Dane dotyczące Zamawiającego:
Stowarzyszenie „Przyjaciele Boguszewa”, Boguszewo 88, 86-330 Mełno, NIP 8762425392
- Tryb udzielenia zamówienia:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie art. art. 701 ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)
- Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa 12 sztuk laptopów zgodnie z opisem:
– procesor klasy i5 i wyższej, o częstotliwości minimum 2,3 GHz;
– czas pracy na baterii umożliwiający całodzienną eksploatację (min. 6h pracy na baterii);
– pamięć RAM minimum 4GB;
– pamięć masowa minimum 32GB;
– ekran dotykowy IPS o wielkości nie mniejszej niż 14″(preferowany 15,6) i rozdzielczości 1980×1080 lub wyższej;
– możliwość podłączenia do sieci WiFi o standardzie 802.11ac;
– złącza i łączność: USB 3.0, HDMI lub równoważne, Bluetooth w standardzie minimum 4.0;
– zintegrowane komponenty multimedialne: kamera, mikrofon, karta audio i głośniki;
– możliwość odłączania klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie
Tabletu.
– okres gwarancji na dostarczony sprzęt IT minimum 24 mc-e.
– rysik,
– torba do transportu,
– konstrukcja o zwiększonej odporności na uszkodzenia mechaniczne (odporność na upadek z
wysokości minimum 70 cm),
– konstrukcje o zwiększonej odporności na kontakt z płynami (minimum na poziomie klawiatury i touchpada),
– zintegrowane czujniki (minimum żyroskop, akcelerometr, kompas),
– wagę (im mniej tym lepiej),
– zużycie prądu (im mniej tym lepiej)
Laptopy zakupione będą do realizacji projektu „E-AKTYWNI MIESZKAŃCY WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO I ŁÓDZKIEGO” – cyklicznych szkoleń z obsługi Internetu, programów dedykowanych poszczególnym grupom mieszkańców Gminy Gruty niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej, rozwoju hobby.
Po zakończeniu projektu laptopy /z zachowaniem warunków gwarancji/ zostaną przekazane wskazanej przez Partnerów (Gmina Gruta, Stowarzyszenie Przyjaciele Boguszewa) realizujących projekt, wybranej szkole podstawowej na terenie Gminy Gruta.
Zapłata za wykonaną dostawę w terminie 7 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po bezusterkowym odbiorze laptopów i wyposażenia dodatkowo potwierdzonym protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 19 grudnia 2018 r.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest prawidłowe wypełnienie załączonych wzorów dokumentów i dostarczenie ich wraz z prawidłowo wystawionymi wymaganymi dokumentami przez osoby uprawnione w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i terminie składania ofert.
1) Wymagane dokumenty:
- a) przedłożenie oferty na formularzu stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z wyszczególnieniem dostarczonego sprzętu, oprogramowania i wyposażenia.
- b) załączenie do oferty odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wskazać dostępność dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami stron internetowych ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający samodzielnie pobierze z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia / nie spełnia”. Nie wykazanie spełnienia chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
3) Kryterium oceny wyboru najkorzystniejszej oferty:
cena – 80 pkt
czas reakcji (dostawa sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach ) – 20 pkt:
Czas dostarczenia sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach – od momentu zgłoszenia awarii:
- do 10 godzin -10 pkt.
- do 5 godzin – 20 pkt.
Całkowita liczba punków, jaką otrzyma dana oferta, obliczona będzie według poniższego
wzoru:
L = C + U
gdzie:
L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
U – punkty uzyskane w kryterium „Czas reakcji w rozumieniu dostawy sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach”. wynosi 20 pkt.
W zakresie kryterium „Cena” oferta może uzyskać max 80 pkt, przy czym ocena punktowania kryterium dokonana według poniższych zasad:
Cena najniższa z oferowanych
Cena =………………………………………………….. x 8,0 pkt x 100 =……… pkt
Cena oferowana
Opis obliczenia:
- Najkorzystniejszą spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert będzie oferta z największą ilością punktów przyznaną w ramach kryteriów – maksymalnie 100 pkt.
- W momencie uzyskania równoważnej punktacji ofert zamawiający podejmie negocjacje z wykonawcami nt. rozszerzenia oferty.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1) Wnioski w sprawie wyjaśnienia treści Zapytania Ofertowego, a także inne wnioski, oświadczenia, zawiadomienia i informacje można kierować na adres Zamawiającego podany w punkcie 1, faksem pod nr tel. 56 46 83 121 lub email: redakcja@gruta.pl
2) Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
4) Koordynator Projektu Olga Karwowska, dane do kontaktu: Tel. 56 46 83 121 lub email: redakcja@gruta.pl w godzinach pracy Urzędu Gminy Gruta 7:30 do 15:30 /poniedziałek÷piątek).
- Termin związania z ofertą: 7 dni
- Sposób, miejsce i termin składania ofert:
1) Składanie ofert do dnia 12 grudnia 2018 r. do godz. 15:00, na adres UG Gruta, Gruta 244, 86-330 Gruta.
2) Ofertę można złożyć w postaci skanu podpisanego formularza ofertowego do dnia 12 grudnia 2018 r do godz. 15:00, na adres e-mail: redakcja@gruta.pl i oryginalny dokument przesłać do siedziby Zamawiającego drogą pocztową lub złożyć w tym terminie ofertę w siedzibie UG Gruta, Gruta 244, 86-330 Gruta.
3) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany oferty winny być doręczone na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian w ofercie winno być opakowane, tak jak oferta z dopiskiem „Zmiana oferty” lub „Wycofanie ofert”.
- Dodatkowe informacje:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
3) Wybrany Wykonawca obowiązany jest stawić się w terminie wskazanym w zawiadomieniu w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy.
4) Zamawiający nie uzna faktury (płatnej w terminie 7 dni) do dnia bezusterkowego potwierdzonego protokołem odbioru dostarczonego przedmiotu postępowania.
- Załączniki:
1) formularz oferty;
2) projekt umowy.… Więcej